Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


El Duo Pitros porta la seva “Rapsodia di Stelle” al 43è Cicle de Concerts d’Estiu de Palafrugell

Escrit per el 14 de Juliol de 2026

  • El trompetista Luigi Santo i la pianista Daniela Gentile actuaran el 15 de juliol a les 20 hores a Calella
  • El concert oferirà un recorregut musical amb obres de Händel, Ewazen, Piazzolla i Gershwin

El Duo Pitros, integrat pel trompetista Luigi Santo i la pianista Daniela Gentile, inauguraran el 43è Cicle de Concerts d’Estiu de Joventuts Musicals de Palafrugell. Ho faran amb el concert Rapsodia di Stelle el aquest dimecres, 15 de juliol, a les 20 hores a l’església de Sant Pere de Calella.

La proposta musical inclou un repertori format per obres de Georg Friedrich Händel, Eric Ewazen, Astor Piazzolla i George Gershwin, que convida el públic a fer un viatge sonor entre diferents èpoques i estils musicals. Ho explica la presidenta de Joventuts Musicals de Palafrugell, Rimma Khismatullina.

Creat amb la voluntat d’explorar totes les possibilitats expressives de la trompeta i el piano, el Duo Pitros destaca per la seva capacitat de transmetre emocions i construir paisatges sonors que connecten amb el públic.

El concert està organitzat per Joventuts Musicals de Palafrugell amb la col·laboració de l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Palafrugell. Les entrades valen 15 euros.


Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps obligatoris estan marcats amb l'asterisc (*).