Setmana de xafogor a la Costa Brava
Escrit per Maria Vilà el 13 de Juliol de 2026
- Es preveuen boires matinals, vents febles i temperatures elevades, sense pluges destacables fins a finals de setmana
La calor i la xafogor continuaran marcant el temps aquesta setmana a la Costa Brava. Segons Josep Pascual, de l’Observatori Meteorològic de l’Estartit, els pròxims dies es caracteritzaran per un ambient molt humit, amb boires matinals i núvols baixos, especialment a prop del mar.
Tot i que les temperatures no seran extremes, la humitat farà que la sensació de calor sigui més intensa.
La previsió apunta a pocs canvis fins dijous. Es mantindran els vents febles i no s’esperen pluges importants. En cas que caiguin quatre gotes, però, podrien anar acompanyades de pols.
El meteoròleg també ha destacat que la sensació tèrmica no depèn només dels termòmetres, sinó també de la humitat ambiental.
La temperatura de l’aigua del mar ja supera els 25 graus.
