La transmissió de la Cantada d’havaneres de Ràdio Palafrugell i Ràdio Havanera s’emetrà en sis emissores de Catalunya
Escrit per Ferran Castelló el 3 de Juliol de 2026
- El programa començarà el dissabte, 4 de juliol a les vuit del vespre, presentat per Rafel Corbí
Ràdio Palafrugell i Ràdio Havanera emetran conjuntament la Cantada d’havaneres de Calella de Palafrugell i es podrà sentir en sis emissores més d’arreu de Catalunya. Són Ràdio l’Escala, Ràdio Santa Perpètua, La Plana Ràdio, Ràdio Star Terrassa, Ràdio Fogars i Ràdio les Planes. Un any més, l’emissora pública fa una aposta per apropar el cant de taverna arreu del país amb una programació que començarà a les 20 hores aquest dissabte, 4 de juliol.
Al llarg de més de quatre hores en directe, entrevistarem els grups protagonistes i conversarem amb personalitats del sector de l’havanera, en un programa presentat per Rafel Corbí. Comptarem amb les aportacions de Joan Brugués, Carles Casanovas, Montse Casanova i Ramon Soto, tots experts del sector de les havaneres.
A partir de les 22.15 hores, transmetrem la 59a Cantada d’havaneres de Calella amb Els Cremats, Ultramar, Port Bo i Arjau.
Ràdio Havanera és el projecte sense ànim de lucre nascut el gener de 2010 i impulsat per Rafel Corbí. Dedica les 24 hores del dia al cant de taverna, havaneres i tots aquells estils englobats dins aquest ventall musical. A part, cada cap de setmana a les nou del matí, recupera cançons i concerts en un programa que s’emet a Ràdio Palafrugell i que es pot recuperar a la carta.