Palafrugell amplia els punts de trobada amb l’alcaldessa a més nuclis i barris
Escrit per Ràdio Palafrugell el 12 de Març de 2026
- Les sessions permetran als veïns parlar directament amb l’alcaldia i traslladar propostes o inquietuds sobre el municipi
- Són els barris del Molí de Vent, Pi Verd i Vila-seca i Bruguerol i els nuclis de Llofriu, Calella, Tamariu i Llafranc
- Les primeres trobades es faran la setmana del 16 al 19 de març
La ciutadania dels barris del Molí de Vent, Pi Verd i Vila-seca i Bruguerol i els nuclis de Llofriu, Calella, Tamariu i Llafranc tindran nous espais de trobada amb l’alcaldessa. Hi podran tractar les necessitats i inquietuds de cada zona. L’Ajuntament de Palafrugell ha ampliat el programa de visites als barris i l’ha fet arribar també als nuclis del municipi.
Les primeres sessions als nous barris es faran la setmana del 16 al 19 de març. En concret, dimarts, 17 de març hi haurà trobada amb els veïns del Molí de Vent a l’espai de la UEC, de 16 a 18 hores. L’endemà, dimecres, 18 de març, la sessió es farà al barri del Pi Verd, a l’escola, també a la tarda. I dijous, 19 de març serà el torn dels barris de Vila-seca i Bruguerol, al local social de la plaça de Mirepoix.
Les trobades són obertes a tota la ciutadania i permeten que els veïns puguin traslladar directament les seves propostes, preguntes o preocupacions sobre el barri i el municipi. El programa també manté les trobades habituals del matí en altres barris com el Mas Mascort, la Punxa, el carrer Ample o la Sauleda.
A més, el programa s’estendrà també als nuclis del municipi amb trobades periòdiques perquè els veïns puguin disposar d’aquest mateix espai de contacte directe amb l’alcaldia. Les trobades són obertes a tota la ciutadania i no cal demanar cita prèvia.
La primera trobada serà el 2 d’abril a Calella de Palafrugell, al local social de l’Associació de Veïns, d’11.30 a 13.30 hores. Posteriorment, es faran visites trimestrals a la resta de nuclis: Llofriu l’11 d’abril al Centre Cultural Bassa Rocas, i Tamariu i Llafranc el 18 d’abril al Club Nàutic de cada nucli.
A més, l’Ajuntament també reimpulsarà el servei de l’Oficina d’Atenció Ciutadana a domicili per a persones amb dificultats de desplaçament.
Calendari de les primeres visites
Setmana del 16 al 19 de març – Barris
- Dilluns, 16 de març
- Mas Mascort · Local social · 11–13 h
- Dimarts, 17 de març
- La Punxa · Local social · 11–13 h
- Molí de Vent · Espai UEC (Carrer de la Vall d’Aran, 14) · 16–18 h
- Dimecres, 18 de març
- Carrer Ample · Local social · 11–13 h
- Pi Verd · Escola Pi Verd (Carrer de Vicenç Roure i Armadà, 12) · 16–18 h
- Dijous, 19 de març
- La Sauleda · Local social · 11–13 h
- Vila-seca i Bruguerol · Local social (Plaça de Mirepoix, 8) · 16–18 h
Nuclis
- Dijous, 2 d’abril
- Calella de Palafrugell · Local social de l’AVAC · 11.30–13.30 h
- Dissabte, 11 d’abril
- Llofriu · Centre Cultural Bassa Rocas · 11.30–13.30 h
- Dissabte, 18 d’abril
- Tamariu · Club Nàutic Tamariu · 9–11 h
- Llafranc · Club Nàutic Llafranc · 11.30–13.30 h