La palafrugellenca Rosa Aguiló inaugura “PELL” al Museu de la Pesca de Palamós, inspirada en el món marí
Escrit per Maria Vilà el 5 de Març de 2026
- La mostra presenta aquarel·les centrades en els peixos i en la vida marina, inspirades en la relació personal de l’artista amb el mar de la Costa Brava
- L’exposició es podrà veure del 7 de març al 31 d’agost
La palafrugellenca Rosa Aguiló inaugura l’exposició temporal “PELL” al Museu de la Pesca de Palamós aquest dissabte, 7 de març. La mostra es podrà visitar fins al 31 d’agost i presenta una selecció d’aquarel·les amb els peixos com a principal motiu pictòric. L’exposició trasllada a la pintura l’experiència sensorial del contacte amb l’aigua.
Les transparències, les capes de color i la fluïdesa del traç evoquen el moviment submarí i la textura de la vida marina.
La proposta també parteix de la relació personal d’Aguiló amb el mar. Les vivències de l’artista es transformen en aquarel·les que converteixen els peixos en memòria i en paisatge emocional.
La inauguració de l’exposició serà dissabte a les 18 hores, amb vins de la Denominació d’Origen Empordà. El programa d’activitats inclou visites guiades amb l’artista, propostes amb música en directe, tallers d’aquarel·la i activitats gastronòmiques vinculades al peix i al vi.