La ciutadania de Palafrugell avisa de 2.700 incidències via telèfon i app, amb un 88% resoltes
Escrit per Ràdio Palafrugell el 2 d'Agost de 2024
La ciutadania de Palafrugell ha avisat l’Ajuntament de prop de 2.700 incidències al carrer en cinc mesos, des que es va posar en marxa el sistema d’alertes a través d’un telèfon i l’app municipal. D’aquestes, se n’han resolt un 88%.
L’1 de febrer es va posar en marxa el telèfon d’incidències, el 972 303 066, i més endavant es va activar l’apartat a l’app Palafrugell al mòbil. En aquest temps, se n’han resolt prop de 2.395, i 167 continuen obertes. La regidora de nova governança, Marta Vim, va explicar els motius pels quals encara no s’han tancat.
A més, ha ha 136 peticions que s’han rebutjat perquè no son incidències a la via pública o no son competència de l’Ajuntament.
La majoria d’incidències han arribat per telèfon. I se situen al nucli de Palafrugell.