Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


Assessor digital a l’OAC de Palafrugell

Escrit per el 10 de Març de 2021

  • El proper 19 de març entrarà en funcionament aquest nou servei per tal que les persones amb dificultats amb els tràmits electrònics tinguin un referent a l’Oficina d’Atenció Ciutadana.

L’Ajuntament de Palafrugell disposarà, a partir del proper dia 19 de març, d’un Agent Digital. Aquest és un nou servei que s’ofereix per donar suport i orientació a tots aquells ciutadans que tenen dificultats en la utilització de l’administració digital i la realització de tràmits electrònics amb les diferents administracions. L’assessor digital a l’OAC de Palafrugell estarà disponible tots els divendres de 9 a 13h.

Els tràmits administratius des d’uns anys enrere es fan més de forma electrònica que no en paper. En aquest sentit, les persones amb problemes d’accés a Internet o que tenen dificultats per fer els tràmits en línia podien quedar enrere. Per aquest motiu, des de l’Ajuntament de Palafrugell han creat la figura d’Agent Digital. No obstant això, cal remarcar que aquesta figura no realitzarà els tràmits en nom del ciutadà. Aquest assessor digital de Palafrugell servirà de suport per a les persones que tenen dificultats per fer els tràmits.

D’entre els tràmits més habituals hi ha els de sol·licitud d’ajudes, subvencions, inscripcions a l’atur, relació amb l’Agència Tributària, certificats digitals o instàncies, entre d’altres.

Aquest nou servei és totalment gratuït, i només cal demanar cita prèvia trucant al: 972 61 31 00 extensió 1011 o demanant la cita mitjançant seu.palafrugell.cat/tramits/cita-previa


Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps obligatoris estan marcats amb l'asterisc (*).