Maria Sigaa protagonitza una nova vetllada d’AcCent Cuixart amb música, gastronomia i art

Maria Vilà
Maria Vilà
Maria Vilà
Escrit perMaria Vilà
Redactora dels serveis informatius de l’emissora i gestora de les xarxes socials.
1 minut/s de lectura
  • La Fundació Cuixart ortanitza aquesta experiència que començarà a les 19.30 hores amb una sessió de música del món del selector Cyril Torres

La Fundació Cuixart celebrarà aquest divendres, 7 d’agost, una nova edició d’AcCent Cuixart, una proposta cultural que uneix música en directe, gastronomia i art en un dels espais més emblemàtics de la Costa Brava.

La gran protagonista de la vetllada serà la cantant Maria Sigaa, que oferirà un concert a les 21 hores. La seva proposta musical fusiona ritmes africans, soul i influències contemporànies, donant forma a un directe carregat de força, sensibilitat i emoció.

La tarda començarà a les 19.30 hores amb una sessió de música del món a càrrec del selector musical Cyril Torres, que ambientarà l’espai abans del concert. Durant tota la vetllada, els assistents també podran menjar-hi.

Les entrades valen 15 euros i es poden comprar al web de la fundació o reservar al telèfon 640 09 74 24. Només queden les últimes entrades disponibles.

Comparteix aquesta notícia
Maria Vilà
Escrit perMaria Vilà
Redactora dels serveis informatius de l’emissora i gestora de les xarxes socials.
No hi ha comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *