L’Espai Cuixart s’omple de blues i soul amb Myriam Swanson i Jordi Mena
Escrit per Martina Romero el 5 d'Agost de 2026
- La vetllada inclou una visita a l’exposició de Cae Piñol, una sessió musical de Saint Tropez i un concert de blues, soul i música americana amb Myriam Swanson i Jordi Mena
- També hi haurà servei de sopar
L’Espai Cuixart de Palafrugell celebrarà aquest dimecres, 5 d’agost una nova edició de l’AcCent Cuixart amb una proposta que combina música, art i gastronomia. El programa inclou un concert protagonitzat pel blues, el soul i la música americana, representat per Myriam Swanson i Jordi Mena. A més a més, s’hi inclou una visita a l’exposició de Cae Piñol, una sessió musical de Saint Tropez i l’opció de sopar a l’espai.
Les portes obriran a les 19:30 hores, i es podrà visitar l’exposició Cae Piñol, on el pop-art crea un diàleg amb l’univers de Modest Cuixart. La mostra anirà acompanyada d’una sessió de música amb Saint Tropez. També es podrà gaudir de l’espai amb una oferta gastronòmica per part del pati de la casa-taller de Modest Cuixart. El concert de blues-soul començarà a partir de les 21 hores.
Les entrades estan disponibles a la pàgina web de Fundació Cuixart (fundaciocuixart.org) i valen 15 €. L’acte és organitzat per la Fundació Cuixart, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Palafrugell.