El FC Palafrugell vol anar a Farners a continuar sumant

Alba Cabrera
Escrit perAlba Cabrera
Responsable de tota la informació de futbol.
2 minut/s de lectura

Els blanc-i-negres saben que tenen encara 14 partits al davant per sortir del descens, i juguen dissabte, igual que l’AD Sauleda i el Mas Mascort FC, mentre que La Punxa CF ho fa diumenge en un partit decisiu.

Aquest cap de setmana, el FC Palafrugell afronta la divuitena jornada del grup 1 de Segona Catalana, essent conscient que encara tenen 14 partits al davant per intentar sumar i sortir del descens. Dissabte a les 16h al camp del Farners CE, cinquens classificats, els blanc-i-negres, com a penúltims, volen intentar tornar a sumar punts, com van fer la setmana passada, tal i com assegura el seu ara primer entrenador, Juanito Paez:

El FC Palafrugell ha guanyat 3 partits de 17 disputats fins ara / ALBA CABRERA

Al grup 1 però de Tercera Catalana, l’AD Sauleda també disputa la jornada 18 aquest dissabte a les 16:30h al Camp del Gregal, rebent al Roses City FC. Els taronges arriben desens a aquest enfrontament, mentre que el rival és el tercer classificat.

D’altra banda, al grup 6 de Quarta Catalana, el Mas Mascort FC juga dissabte a les 18h a l’Estadi Josep Pla i Arbonès contra el Santa Eugènia CF. Un duel directe entre dos equips amb els mateixos punts, ja que els vermell-i-negres són tretzens i penúltims i el rival és dotzè i avantpenúltim.

Per la seva part, al mateix grup, La Punxa CF encara diumenge a les 16:30h al Gregal un duel decisiu per poder optar a l’ascens: s’enfronta com a tercera classificada al Tossa UE B, segons classificats i amb només un punt més que els blaus.

Comparteix aquesta notícia
Escrit perAlba Cabrera
Responsable de tota la informació de futbol.
No hi ha comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *