- El cinema d’aquesta setmana combina el nou film de Paolo Sorrentino, una proposta familiar i una comèdia dramàtica italiana
- Totes les sessions tenen un preu de 5 euros
El Cine Club Garbí continua la programació cinematogràfica al Teatre Municipal de Palafrugell amb tres noves propostes que es podran veure al llarg d’aquesta setmana. La Grazia, Vaiana, i Cosas que no olvidaré protagonitzaran la cartellera entre dilluns 10 i diumenge 16 d’agost.
A més, aquest dilluns serà l’última oportunitat per veure La Odisea, que ha format part de la programació del Cine Club Garbí durant aquesta setmana.
La programació arrenca aquest dilluns amb La Grazia, la nova pel·lícula de Paolo Sorrentino, protagonitzada per Toni Servillo, Anna Ferzetti, Massimo Venturiello, Orlando Cinque i Milvia Marigliano, entre d’altres.
La cinta presenta Mariano De Santis, president fictici de la República italiana, un veterà polític demòcrata, humanista i catòlic que es troba davant de diverses decisions transcendentals. Entre aquestes, haurà de decidir si aprova o no una llei d’eutanàsia, una qüestió que el porta a afrontar un important dilema moral.
Es podrà veure aquest dilluns a les 21.30 hores, dimarts a les 19 i a les 21.30 hores en versió original en italià subtitulada en català, i dimecres a les 21.30 hores.
A partir de dijous s’incorpora a la cartellera Vaiana, dirigida per Thomas Kail, una proposta pensada especialment per al públic familiar.
La pel·lícula segueix Vaiana en una nova aventura més enllà de l’escull de la seva illa de Motunui. Acompanyada pel semidéu Maui, respon a la crida de l’oceà i emprèn un viatge per retornar la prosperitat al seu poble.
Es projectarà dijous i divendres a les 19.15 hores, i també el dissabte i diumenge a les 17 hores.
La tercera estrena de la setmana serà Cosas que no olvidaré, d’Alessandro Aronadio, una història protagonitzada per Paolo, un home de 40 anys que comença a perdre la memòria.
Davant la possibilitat que alguns dels seus records acabin desapareixent completament, Paolo decideix centrar-se en el present i aprofitar el temps amb les persones que més estima: el seu fill d’onze anys i la seva dona, Michela. Al mateix temps, intentarà recuperar la relació amb el seu germà, amb qui fa massa temps que no parla.
El film es podrà veure dijous a les 21.30 hores, divendres a les 21.30 hores en versió original en italià subtitulada en català, dissabte a les 19.15 i a les 21.30 hores, i diumenge a les 21.30 hores.
La cartellera d’aquesta setmana també permetrà acomiadar-se de La Odisea, dirigida per Christopher Nolan. La sessió serà aquest dilluns a les 18 hores.
Amb aquestes quatre propostes, el Cine Club Garbí manté una cartellera variada al Teatre Municipal de Palafrugell, amb cinema d’autor, cinema familiar i grans produccions per a diferents públics. Totes les sessions tenen un preu de 5 euros.